Уточнюйте, про можливість доставки замовлення та наявність квітів/товарів у потрібному вам місті, перед оплатою замовлення. Viber, WhatsApp, Telegram - +380974077575
На цій сторінці Ви можете подивитися що позначає кожен статус замовлення і коли він призначається замовленню.
Основні статуси замовлень:
Оформлений - автоматично присвоюється замовленню відразу після його розміщення в магазині.
Очікує оплати - замовлення перевірений менеджером магазину. Очікується надходження оплати за замовлення.
Оплачено - кошти за замовлення отримані і після перевірки менеджером замовлення буде підтверджено.
Підтверджено (в роботі) - оплата за замовлення отримав. Замовлення підтверджено менеджером и передані в роботу. Очікується доставка замовлення в зазначеним дату і час.
Виконано - замовлення доставлено Одержувачу.
Анульовано - статус присвоюється замовленнями які не були сплачені або якщо Клієнт скасував замовлення.
Додаткові статуси замовлень:
На перевірці - статус може бути привласнений:
а) автоматично при оплаті способом оплати з попередньою перевіркою платежу платіжним сервісом (2Checkout.com);
б) вручну менеджером компанії якщо сталася помилка під час оплати і потрібна перевірка платежу або якщо процес оплати / виконання замовлення необхідно призупинити.
Помилка - під час оплати замовлення сталася помилка. При виникненні помилки кошти можуть списатися з рахунку Клієнта. Статус "Помилка" вручну змінюється оператором компанії на " На перевірці ", після чого виконується додаткова перевірка платежу. Якщо кошти не списали з рахунку Клієнта, статус замовлення змінюється на " Очікує оплати ", а якщо списалися - замовлення буде призначений статус " Підтверджено (в роботі) ".
На утриманні - менеджер магазину не може зв'язатися з Вами для уточнення деталей замовлення: у нас немає Вашого номера телефону або пошти, Ви не відповідаєте на дзвінки або листи, не працює зазначений номер телефону або поза зоною доступу.
Повернуто - присвоюється замовленню після повернення коштів (якщо Клієнт скасував замовлення або робиться компенсація).