Уточнюйте, про можливість доставки замовлення та наявність квітів/товарів у потрібному вам місті, перед оплатою замовлення. Viber, WhatsApp, Telegram - +380974077575
Ця політика повернення є невід'ємною частиною Публічної оферти.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню:
- так як квіти відносяться до товарів, що швидко псуються, очевидно, що зберегти (їх) товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах;
- дитячі м'які іграшки, продовольчі товари (цукерки, фрукти, торти) не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.
Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляэться не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обмін і передоставку Компанія робить з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.
1. Скарга щодо товарів, які були в замовленні (крім квіткової продукції) може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом 3-х днів з моменту виконання замовлення.
2. Так як Компанія не може контролювати умови зберігання квітів після їх вручення - скарга на якість квіткової продукції може бути прийнята тільки протягом доби (24 годин) з моменту виконання замовлення.
3. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:
3.1. Клієнт відправляє свою скаргу на e-mail Компанії зазначений в розділі "Контакти " на сайті Компанії. Анонімні скарги, з невірним номером замовлення, що містять не нормативну лексику чи образливі слова - не розглядаються. Скарги по телефону не приймаються і відповідь на них не надається.
3.2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги відповідним листом, після чого проводить внутрішнє розслідування ситуації протягом не більше ніж 7 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування, Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його скаргу.
3.3. Скарга на якість і свіжість квітів повинна обов'язково містити 2-3 фотографії, за якими можна визначити стан квітів в день отримання замовлення. Фотографії, надіслані через добу (24 години) з моменту виконання замовлення не розглядаються. Фотографії необхідно відправити на e-mail Компанії зазначений в розділі "Контакти " на сайті Компанії
3.4. У разі, якщо після розслідування з'ясувалося, що претензія клієнта не має підстав, - Компанія звільняється від зобов'язань по даній претензії.
3.5. Розгляд скарги може бути призупинено через ненормативну лексику, якщо не буде відповіді від Клієнта протягом 7 діб, відсутність або надання фотографії не в установлені терміни (якщо фотографія потрібна для розгляду скарги).
4. Причини настання моменту повернення.
4.1. Замовлення виконано не вчасно:
4.1.1. Якщо фактичний час доставки вийшов за рамки зазначеного Клієнтом часового періоду на час від 2 годин і більше - Клієнт має право вимагати компенсацію в розмірі 25% вартості замовлення. За умови, що інший час доставки не було призначено Одержувачем замовлення або на час доставки вплинули непередбачені обставини (дтп, затор, пробите колесо і т.д.).
4.1.2. Положення пунктів про компенсації не поширюються на випадки, коли в вказаний Клієнтом час, Одержувача не було на місці, або на прохання Одержувача час доставки було змінено, а також на випадки, коли Одержувач відмовився від отримання замовлення.
4.1.3. Компанія, не дає ніяких гарантій, і знімає з себе відповідальність, щодо часу доставки, в дні масового попиту на послуги (День святого Валентина - 13-15 лютого і Міжнародний жіночий день 7-9 березня) - в ці дні всі замовлення доставляються протягом дня, з узгодженням часу доставки по телефону з одержувачем.
4.2. Неякісний товар або відсутність будь-яких складових замовлення:
4.2.1. У разі, якщо в момент вручення замовлення Одержувачу, квіти були не свіжими - Клієнт має право на повне повернення коштів або на заміну доставленої квіткової композиції. За умови виконання Клієнтом пунктів 2 і 3.1 і 3.3 даної Політики Повернення.
4.2.2. Якщо клієнт звернувся зі скаргою щодо якості доставленої квіткової продукції пізніше ніж через добу з моменту доставки замовлення, вона вже не приймається до розгляду. Так як Компанія після доставки замовлення не може контролювати умови зберігання квітів, а квіти відносяться до товарів, що швидко псуються - це є звичайним явищем, що при високій температурі або неправильному догляді, через день, деякі види квітів можуть зів'янути.
4.2.3. У разі, якщо в доставленому замовленні якийсь інший товар, крім квітів, має не якісний вид - він підлягає безкоштовній заміні.
4.2.4. Якщо в доставленому Одержувачу замовленні відсутній якийсь із замовлених Клієнтом товарів - Компанія доставляє його Одержувачу безкоштовно або виконує 100% повернення вартості товару клієнту (на розсуд Компанії). Також можливий варіант (за погодженням з Клієнтом) зарахування 100% вартості товару, який не був доставлений, на внутрішній рахунок клієнта в магазині, для можливості використання даних коштів для оплати майбутніх замовлень. Даний пункт не поширюється на безкоштовні послуги Компанії.*
4.2.5. Квіткові композиції (букети), в які були внесені зміни відповідно до Політики заміни вважаються виконаними належним чином і складеними згідно заявленому складу квіткової композиції.
4.3. Невиконання зобов'язань щодо сервісу:
4.3.1. Компанія не дає жодних гарантій щодо фотографії Одержувача з квітами або подарунками в момент їх вручення. Замовлення вважається виконаним коректно і повністю навіть якщо така фотографія не була зроблена (або зроблена в поганій якості) навіть у разі, якщо в замовленні Клієнтом було зазначено зробити фото.
4.3.2. Компанія не дає жодних гарантій щодо доставки смс і e-mail повідомлень повідомлень Клієнту. Причини недоставки смс повідомлення можуть бути наступними: відмова оператора від прийому смс, переповнена пам'ять телефону Клієнта, невірно вказано номер телефону в формі замовлення і т.п. Причини недоставки e-mail повідомлення можуть бути наступними: переповнений поштову скриньку Клієнта, невірно вказано e-mail адресу клієнта, наявність фільтрів, що не пропускають повідомлення тощо.
5. Порядок проведення повернення коштів:
5.1. У разі, якщо після розслідування, з'ясувалося, що претензія клієнта має місце бути - повернення коштів відбувається на протязі 5-х банківських днів з моменту прийняття рішення про повернення коштів.
5.2. У разі, якщо Клієнт оплачував Замовлення дебетовою або кредитною карткою, повернення коштів буде також проводиться шляхом повернення коштів на карту, з якої він і робив оплату Замовлення (за вирахуванням комісії платіжної системи). За регламентом платіжної системи кошти надійдуть на карту Клієнта протягом 30-45 днів з моменту настання моменту прийняття рішення про повернення коштів.
5.3. Реквізити для виконання повернення клієнт в обов'язковому порядку повинен надіслати на е-mail компанії вказаний в розділі "Контакти". Повернення коштів буде виконано відповідно до п. 5.1. після того, як Клієнт надішле реквізити.
5.4. У разі якщо Компанія виробила повернення по помилковим платіжними реквізитами, які були надані Клієнтом - повернення вважається проведеним в повному обсязі, при наявності фактів або документів, що підтверджують виконання повернення Компанією саме за реквізитами, які надав Клієнт.
5.5. Сторони звільняються від зобов'язань за даною Угодою внаслідок виникнення форс-мажорних обставин.
*- наприклад, листівка не підлягає обміну або передоставці, навіть якщо кур'єр з будь-яких обставин її не вручив.